Free Demo

Patiëntendossiers

Een compleet medisch dossier met de patiënt geschiedenis, labresultaten, DiCOM afbeeldingen, foto’s en video’s. Hiermee heeft u, in één overzicht, alle informatie over uw patiënt direct bij de hand.

Twee muisklikken en u deelt snel en eenvoudig de patiëntgegevens met de eigenaar of met een collega.

Met uw eigen gemaakte protocollen en onderzoeksformulieren is het mogelijk standaardisatie van zorg in uw kliniek te realiseren.

Agenda

Een flexibel agendasysteem waarin u de vrijheid heeft om de afspraken dusdanig in te richten dat deze aansluiten bij uw praktijkvoering.

Eenvoudig verplaatsen van afspraken naar een ander moment met drag & drop.

Synchronisatie van uw Animana agenda met uw mobiele telefoon is mogelijk.

De agenda is te gebruiken door alle medewerkers, in alle behandelruimtes en in de verschillende locaties van uw kliniek.

Automatisch herinneringssysteem

Met het automatisch herinneringssysteem zorgt u ervoor dat uw patiënten nooit de zorg missen die zij nodig hebben.

Herinneringen kunnen gekoppeld worden aan een product of service die op de factuur wordt ingevoerd of u kunt deze handmatig toevoegen aan het patiëntendossier.

Stel uw eigen e-mail en sms teksten in en koppel deze aan het automatisch herinneringssysteem.

Afspraakherinneringen

Voorkom dat uw klanten een afspraak vergeten door snel en eenvoudig een afspraakherinnering per mail of sms te sturen.

Integratie van het praktijklab

Verstuur uw verzoeken rechtstreeks vanuit het patiëntendossier en de uitslagen worden automatisch geïmporteerd.

Importeer uitslagen elektronisch uit belangrijke analyseapparaten van andere merken dan IDEXX, waaronder Menarini (AutionMicro PU4210 en PU4010, Exigo, Medonic, Spotchem EL, Spotchem EZ, Menarini V-sight) en Scil VetABC.

Integratie van IDEXX-referentielab

Met VetConnectPlus koppelt u snel en eenvoudig labuitslagen aan uw patiëntendossiers.

Zodra de uitslag bij het referentielab bekend is, wordt deze naar uw Animana omgeving gestuurd.

Communicatie met uw klant

Blijf in contact met uw klanten en vergroot uw klanttevredenheid door gepersonaliseerde nieuwsbrieven te versturen. Met Animana’s nieuwsbrief generator maakt u gepersonaliseerde nieuwsbrieven met een lay-out, inclusief foto’s en logo’s.

Online afspraken maken

logo-vetstoria

Bied uw huidige én nieuwe klanten de mogelijkheid om in hun eigen tijd online afspraken in te boeken en bespaar kostbare tijd.

Lees hier meer: met Animana kunnen klanten zelf online afspraken maken.

Gewichtsgrafiek

Alle gewichten van uw patiënt in één overzicht en met een bijpassende grafiek. Met de gewichtsgrafiek signaleert u direct veranderingen in het lichaamsgewicht van uw patiënten en merkt u op tijd groei- of gewichtsproblemen op.

Loyaliteitsprogramma

Animana biedt met het loyaliteitsprogramma ondersteuning aan uw kliniek en maakt van uw klanten loyale klanten. De klantenkaarten, die geheel naar eigen wens zijn aan te passen, maken het mogelijk klanten aan uw kliniek te binden en meer vaste inkomsten te generen. Dit loyaliteitssysteem heeft al in veel praktijken de omzet weten te verhogen. Wilt u loyale klanten? Wij helpen u daar graag bij!

Koppeling met digitale röntgen

Animana heeft een koppeling met uw digitale röntgenapparatuur zodat u de beelden rechtstreeks in het juiste patiëntendossier kunt opslaan. Van hieruit mailt u ze snel en eenvoudig naar de eigenaar of een collega.

Portaal voor veehouders

Met de huidige wet- en regelgeving in de veterinaire sector is het van belang dat uw administratie op orde is. Met name als (grote) veterinaire praktijk met landbouwhuisdieren, heeft u veel informatie die bij de juiste personen en (controlerende) instanties terecht moet komen. Denk aan visite formulieren met daarop toegediende medicatie, vaccinatieschema’s, tuberculose status en nog veel meer zaken. Kortom, dit alles leidt tot een enorme hoeveelheid informatie die via de post, op papier en via e-mail moet worden verspreid. Met het Animana klantenportaal is dat vanaf nu verleden tijd. Met het klantenportaal heeft de veehouder altijd rechtstreeks online toegang tot alle informatie van zijn bedrijf.

Geautomatiseerde facturatie

Wist u dat 20–25% van de diergeneeskundige kosten niet bij klanten in rekening wordt gebracht? Met de geautomatiseerde facturatie in Animana kunt u dit voorkomen. Animana genereert automatisch een factuur onderdeel zodra een dienst of product aan een klant wordt gelinkt. Facturen kunnen ter plekke worden voldaan of u kunt uw facturen per mail of post versturen.

Dagafsluiting

Het dagoverzicht in Animana geeft eenvoudig alle transacties van de die dag weer. Met de kastelling houdt u uw financiële administratie bij en is het mogelijk om gemaakte fouten te vinden én op te lossen.

Managementrapportages

De managementrapportages in Animana geven u een overzicht van uw statistieken. Deze kunt u toepassen om uw praktijkvoering te optimaliseren en om uw team te motiveren.

Bevallen de kernfuncties u?

Vraag nu om een vrijblijvende demonstratie van Animana!