Als IDEXX Animana gebruiker kunt u rekenen op de best mogelijke ondersteuning. We geven u zo snel mogelijk antwoord op vragen, zodat uw praktijk optimaal kan functioneren. De meeste mensen van ons team hebben ervaring met het werken in een dierenartsenpraktijk en begrijpen uw uitdagingen en hoe belangrijk Animana is voor uw praktijk.

De Animana Kennisdatabase

Onze kennisdatabase geeft u de mogelijkheid om gemakkelijk antwoorden te vinden op de meeste vragen die u zult hebben over het dagelijks gebruik van Animana. De kennisdatabase kunt u vinden op help.animana.com/nl.

E-mail

Wij zijn te bereiken via e-mail. Hierdoor kunt u gemakkelijk en vrij van zorgen contact met ons opnemen en profiteren van onze snelle en zorgvuldige reacties. Als alternatief kunnen we u ook bellen. Ons e-mail adres is: idexx-animana-support-nl@idexx.com.

IDEXX Animana servicenummer

Wij hebben een team met toegewijde helpdesk medewerkers die klaar staan op het moment dat u onmiddellijk hulp nodig heeft.

070-7007033 (optie 4)

Onze telefoonlijnen zijn volledig beschikbaar gedurende kantoortijden (op doordeweekse dagen van 9.00-17.30).

Buiten kantoortijden heeft u de mogelijkheid om gebruik te maken van de spoedlijn voor gevallen waarbij u niet in kunt loggen in uw administatie, als u geen facturen kunt aanmaken of als u geen patiëntdossiers kunt openen. In deze noodgevallen kunt u het bovenstaande nummer kiezen.

Omdat wij u van uitstekende ondersteuning willen voorzien, kunt u soms langere wachttijden verwachten op dinsdag tussen 09:30 en 10:30 in verband met onze wekelijkse team overleg.

Extra Training

Training op de praktijk

Mocht het belangrijk zijn dat u training op locatie krijgt, kunnen we speciale training sessies houden op uw praktijk. Hierover kunt u contact opnemen met onze Klantenservice voor meer details. (Voor de trainingen kunnen kosten in rekening gebracht worden).