1403-header-Animana-In-2014-v2

Misschien heeft u het al gemerkt, er gebeurt op het moment veel bij Animana! Onze nieuwe huisstijl ziet u bijvoorbeeld al terug in deze nieuwsbrief, maar kijk ook eens naar de vernieuwde website www.animana.nl. Met nieuwsbrieven, de website en via social media zullen we u regelmatig op de hoogte gaan houden van nieuwe functionaliteiten, interessante evenementen en andere ontwikkelingen bij Animana.

Om bestaande, startende en nieuwe gebruikers nog beter te kunnen ondersteunen, is ook het team van Animana medewerkers de afgelopen tijd flink uitgebreid. Onveranderd blijft het uitstekende supportteam, dat dagelijks van 9.00 tot 17.30 uur bereikbaar is om al uw vragen en problemen te helpen oplossen. Maar daarnaast komen we graag naar u toe om de nieuwste ontwikkelingen te demonstreren, omdat we graag willen dat al onze gebruikers optimaal gebruik maken van de functionaliteiten in onze software. Daarom hebben we drie enthousiaste accountmanagers die zich helemaal richten op het bezoeken van dierenartsen. Kunt u niet wachten met ze kennis te maken of wilt u graag een vrijblijvende demonstratie neem dan nu contact op voor een afspraak.

Accountmanager West Nederland; Ingeborg van den Doel, 06 5423 2574
Accountmanager Oost Nederland; Sandra Barten, 06 4680 5049
Key accountmanager; Harm-Jan Kreun, 06 5423 2749

De ontwikkelingen in de diergeneeskunde gaan momenteel snel; Animana houdt graag gelijke tred met deze ontwikkelingen en daarom hebben we ons ontwikkelteam uitgebreid met drie programmeurs. Met deze uitbreiding zorgen we ervoor dat Animana ASP ook in 2014 voorop.

Naast alle ontwikkelingen in Nederland zijn er ook volop internationale ontwikkelingen. Zo is Animana ondertussen met een eigen team actief op de Duitse en Engelse markt en zijn er al Animana gebruikers in onder andere: Canada, België, Zweden, Luxemburg, Engeland, Duitsland, Curaçao, Turkije, Colombia en de Verenigde Staten.