New Version

Welkom in IDEXX Animana versie 4.11!

Deze versie bevat meerdere nieuwe functionaliteiten en veranderingen ter verbetering van de gebruiksvriendelijkheid van het systeem. Door deze release hoogtepunten zorgvuldig door te lezen, weet je zeker dat je up-to-date blijft van alle nieuwe ontwikkelingen binnen Animana.

Gezondheidsplan (GP) rapportage

Heb je ooit inzicht willen krijgen in de gezondheidsplannen van je cliënten, zodat je niet meer hoeft te gissen? Heb je altijd al willen weten welk gezondheidsplan het beste verkoopt? Voor welke diersoort de meeste plannen worden afgesloten? Welk plan beter presteert – de plannen die automatisch verlengen of de eenmalige aankopen? Of wil je zien wanneer gezondheidsplannen aflopen? Nu kun je een volledig rapport vinden in ‘Extra > Rapporten > Toegewezen Gezondheidsplannen’, waar je de gegevens van de gezondheidsplannen per praktijklocatie kunt bekijken en kunt downloaden voor verdere bewerking. Voor meer informatie kun je hier het artikel in onze Knowledge Base lezen.

Datapunten in de Application Programming Interface (API) toegevoegd

Een API maakt het mogelijk dat programma’s met elkaar communiceren. Je kan het zien als de boodschapper die een vraag stelt aan een ander programma en het antwoord ontvangt in een specifiek verwacht formaat. Na deze release kunnen externe partners informatie opvragen en ophalen over verkoopfacturen in Animana, om het financiële rapportageproces te helpen verbeteren.

We werken voortdurend aan de API om de huidige mogelijkheden van veilige gegevensuitwisseling tussen Animana en andere applicaties te verbeteren, zodat we met andere partners kunnen samenwerken. In deze release voegen we meer datapunten toe, waar externe partijen toegang tot kunnen krijgen in Animana.

Om toegang te krijgen tot de Animana API documentatie, beveiligd met een wachtwoord, kun je terecht op http://help.animana.com/api.

Animana integratie met Voice Over IP (VoIP) software

Uit een recent onderzoek blijkt dat 81% van de respondenten aangeeft dat ze willen dat hun dierenarts weet wie ze zijn als ze bellen. We zijn dus blij te kunnen aankondigen dat we, in samenwerking met verschillende VoIP-providers, het mogelijk maken om het juiste cliëntdossier direct te kunnen openen wanneer je een inkomend gesprek aanneemt. Geen match gevonden? Maak van de gelegenheid gebruik om de cliëntgegevens bij te werken voor een directe match en het verzekeren van een betere klantervaring de volgende keer.

Deze cruciale maar eenvoudige functie is een uitstekende manier om je klantervaring te verbeteren en tegelijkertijd kostbare tijd te besparen en menselijke fouten te minimaliseren.

Om te weten te komen hoe je kunt beginnen, waar je meer informatie vindt en hoe je kunt controleren of je VoIP-provider op dit moment wordt ondersteund, raadpleeg je onze website hier.

Mocht u nog vragen hebben over de veranderingen in Animana, neem dan gerust contact op met Animana Customer Support of raadpleeg onze Kennisdatabank.