De automatische herinneringen in Animana zorgen ervoor dat uw cliënten automatisch een bericht ontvangen om ze uit te nodigen voor een vaccinatie of een controle, zonder enige inmenging van uw personeel. Regelmatige communicatie met cliënten intensiveert het contact met eigenaar en dier.
Bent u bereid om tijd te besparen?
Ziet u door de bomen het bos niet meer omdat u zoveel tijd kwijt bent aan het handmatig versturen van herinneringen? Gelukkig kan IDEXX Animana een oplossing aanbieden die u werk kan automatiseren en enorm veel tijd kan besparen, tijd die u weer kunt investeren in de zorg van uw patiënten.
Meest kosten effectieve manier om te communiceren
Het is ons opgevallen dat klinieken veel uren kwijt zijn aan het handmatig versturen van herinneringen. De kosten die hiermee gepaard gaan kunnen verlaagd worden en tegelijkertijd kunnen we uren aan werk teruggeven aan u of uw medewerkers. Die besparing aan tijd kunt u bijvoorbeeld goed gebruiken aan het zorgen van uw patiënten.
Door tijd en moeite te investeren in de herinnerstrategie van uw praktijk, stelt u uzelf in staat op efficiente wijze contact te onderhouden met uw cliënten om ze vervolgens regelmatig terug te laten komen wanneer er zorg voor hun huisdier nodig is.
Verbeter de ervaring van de cliënt
Ervaring verteld ons dat veel klinieken te maken hebben met cliënten die een afspraak hebben gemaakt maar vervolgens niet komen opdagen. Dit vertelt ons dat er een gebrek is aan communicatie en interactie . Door cliënten regelmatig te herinneren zorgt er voor dat uw kliniek altijd de aandacht krijgt zodra er zorg voor een huisdier nodig.
Wanneer de automatische herinneringen goed zijn opgezet, dan zal het niet alleen helpen om de ervaring van de cliënt te verbeteren maar zorgt er ook voor dat hij/zij zal opdagen zodra er een afspraak staat. Tevens zal dit ook een grote bijdrage leveren aan de reputatie van uw kliniek.
Wij kunnen u helpen met het opzetten van de automatische herinneringen. Vul het contactformulier in en één van onze experts neemt zo snel mogelijk contact met u op. Bent u bereid om te gaan starten met de automatische herinneringen?
Veelgestelde vragen
V: Hoeveel extra tijd moet ik investeren in de gehele implementatie van herinneringen?
A: Probeer er altijd rekening mee te houden dat u tijd dient te reserveren om intern te overleggen hoe u de herinneringen wilt gaan inzetten. We zien graag dat dierenklinieken zo authentiek mogelijk zijn in hun communicatie, dus u zult ook tijd moeten spenderen aan het maken van content zoals brieven, e-mails en sms-berichten.
V: Leveren jullie ook communicatietemplates/-sjablonen aan?
A: Wij geven een aantal voorbeelden, die als leidraad dienen voor uw communicatiemateriaal. Ze zijn een hulpmiddel, u kunt de teksten te allen tijde personaliseren en aanpassen aan uw eigen stijl.