Hoe we Animana voor jou blijven verbeteren – Update November 2020

2 mins

Het belangrijkste onderdeel van het bouwen van features is het begrijpen van wat de gebruiker probeert te bereiken. Daarvoor zoekt het Product Management Team de gebruikers op verschillende manieren op. De input van de gebruiker, via een conference call of het invullen van een vragenlijst, is ongelooflijk waardevol voor het succes van wat we voor jullie proberen te bouwen. We zijn altijd op zoek naar hulp bij dit onderzoek, dus als je een enquête pop-up ziet in Animana – en je kunt een paar minuten missen – help ons dan door het geven van jouw input om Animana te verbeteren.

Vooruitkijken naar de komende releases

Zorgen dat jij een compleet klantenbestand hebt

Het hebben van nauwkeurige gegevens is belangrijk voor het runnen van een efficiënt bedrijf. Als je een verkeerd telefoonnummer hebt of een e-mailadres mist, kan het zijn dat je niet in staat bent om contact op te nemen met de klant. Om je hierbij te helpen zullen we, bij het aanmaken van een nieuw klantrecord, controles toevoegen om te waarschuwen als belangrijke items zoals de voornaam of het adres ontbreken. In de toekomst zullen we kijken naar hoe telefoonnummers worden ingevoerd en weergegeven.

Het koppelen van verschillende e-mailadressen aan specifieke taken

Animana maakt het mogelijk om meerdere e-mailadressen op te slaan voor een klant, maar onze gebruikers hebben regelmatig om de mogelijkheid gevraagd om e-mailadressen te gebruiken op basis van verschillende omstandigheden. Met dit in gedachten zijn we een onderzoek gestart om een uitgebreide lijst van activiteiten te identificeren die gekoppeld kunnen worden aan e-mailadressen en deze te rangschikken naar belangrijkheid. In de toekomst zal je waarschijnlijk in staat zijn om e-mailadressen anders op te slaan en toe te wijzen aan verschillende taken.

Makkelijker zoeken in het patiëntendossier

Onlangs hebben we een klantenonderzoek uitgevoerd waarbij we de mogelijkheden voor het verbeteren van de leesbaarheid van het patiëntendossier hebben bekeken. Eenmaal geïmplementeerd zullen deze verbeteringen de tijd die nodig is voor het zoeken naar documenten en afbeeldingen verminderen en het tegelijkertijd makkelijker maken om informatie te bekijken. Kijk uit naar de komende release notes waarin we de verbeteringen in meer detail beschrijven.

 

Houd de Animana startpagina in de gaten voor meer informatie over de release. Als je ondertussen vragen hebt over het proces voel je dan vrij om ons productteam te benaderen.

Laten we eens kijken wat IDEXX-software voor uw praktijk kan betekenen

Vul het onderstaande formulier in en we nemen contact met u op.