Coming soon graphic

Coming soon graphic

Heb je je ooit afgevraagd hoe Animana-functies van de tekentafel naar je praktijk komen? Hoe de functies worden geprioriteerd, of wat er in toekomstige releases aan komt?

We willen je graag meer vertellen over het proces wat we doorlopen bij de ontwikkeling van Animana, en je ook informatie geven over welke functies er aan komen. Wist je bijvoorbeeld dat er bijna elke week wel een nieuwe versie van Animana naar je wordt gepusht (automatisch)? Of dat het ontwikkelingsteam al voor de lancering van een nieuwe versie van de software al heel druk is met het coderen van nieuwe features voor in de volgende versie?

Het proces

Ons development team begint altijd met het prioriteren van de aan te pakken delen van het systeem. Dit gebeurt op basis van een aantal factoren, waaronder klantonderzoek. Door te praten met klanten krijgen we een beter inzicht in jullie behoeften, waardoor we ons kunnen focussen op welke functionaliteit van het systeem het belangrijkst is.

Zodra we een functie of verbetering hebben geïdentificeerd, worden potentiële oplossingen onderzocht en vervolgens gevalideerd met behulp van een groep gebruikers. Na goedkeuring werkt het development team aan de codering en implementatie van de functie, die pas wordt vrijgegeven nadat de functie grondig is getest door ons Quality and Assurance-team.

Als cloud-based platform zijn we in staat om ons product voortdurend te verbeteren en om zeer regelmatig naadloos updates, beveiligingspatches, optimalisaties en bugfixes te leveren aan gebruikers, zonder de rompslomp, kosten en downtime die gepaard gaan met ouderwetse server-gebaseerde software.

Vooruitkijken naar de komende releases

IDEXX Referentielaboratorium charge capture – Mis nooit meer een factuurregel!

Animana is al goed geïntegreerd met het IDEXX-Referentielaboratorium. Dankzij de integratie met VetConnect PLUS kunnen gebruikers rechtstreeks uit het patiëntendossier in Animana tests selecteren en aanvragen. Deze opdracht wordt vervolgens naar het IDEXX-Referentielaboratorium gestuurd en in het patiëntendossier opgenomen. Als de resultaten klaar zijn, wordt het patiëntendossier automatisch met de resultaten bijgewerkt.

We werken nu aan een volgende stap in deze integratie, zodat – na het bestellen van een test – het bijbehorende product automatisch wordt toegevoegd aan een openstaande factuur. Deze kan vervolgens worden gemaild, per post verstuurd of direct worden betaald. Dit betekent een handmatige stap minder, zodat je de test nooit vergeet te factureren, iets wat in een drukke kliniek wel eens kan gebeuren.

Deze automatisering elimineert niet alleen een handvol handmatige stappen, maar vermindert ook de gemiste kosten in jouw praktijk, die tot wel 20% van de praktijkinkomsten kunnen vertegenwoordigen. Minder werk en meer inkomsten, een match made in heaven!

Verbeteringen aan de creditfunctionaliteit – een creditnota maken wordt makkelijker en sneller.

De mogelijkheid om een nauwkeurig een creditnota te maken, is van het grootste belang voor elke praktijk. De Animana creditfunctionaliteit werd meer dan een jaar geleden uitgebracht om ervoor te zorgen dat de creditnota’s beter kunnen worden beheerd. Sindsdien hebben we feedback verzameld en veel met klanten gesproken om meer inzicht te krijgen in hoe de creditfunctionaliteit door gebruikers wordt toegepast. Op basis van deze feedback hebben we manieren geïdentificeerd om de gebruikerservaring te verbeteren, met name voor die klanten die gebruik maken van maandrekeningen.

Deze verbeteringen zorgen ervoor dat de creditpagina sneller wordt, waardoor de wachttijd bij het crediteren van grote of complexe facturen aanzienlijk verminderd is.

We hopen dat je waardering hebt voor dit kijkje in ons proces. We kunnen niet wachten om deze functies (en andere) in de handen van onze gebruikers te krijgen. Hopelijk heb je begrip voor het feit dat door ons rigoureuze onderzoeks-, ontwikkelings-, vraag- en antwoordproces, functies soms tijd nodig hebben om jou als gebruiker te bereiken.

Houd de Animana startpagina in de gaten voor meer informatie over de release. Als je ondertussen vragen hebt over het proces voel je dan vrij om ons productteam te benaderen.